1.Вчитайся
у розділ програми,який потрібно вивчити на даному уроці,а в деяких випадках,і в пояснювальну записку до програми.
2. Вивчи
матеріал цього розділу,питання,теми.
3.Сформуй
задум уроку. Чого б ти хотів досягнути в результаті його проведення;сформуй мету уроку (навчальну,виховну,розвивальну).
4.Уяви
колектив даного класу,уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів,використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення,намагайтеся
накреслити їхні дії на шляху
до досягнення мети.
5.Вибери
з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і
для даних учнів.
6.Зістав
обрані прийоми зі своїми можливостями,змоделюй свої дії на даному уроці.
7.Продумай
структуру уроку і зафіксуй усе знайдене в плані-конспекті.
8.Підготуй
наочні і навчальні посібники,не забудь підготувати і перевірити справність
ТЗН,комп’ютерної техніки.
9.Повтори
подумки або вголос вузлові елементи плану,продумай непередбачені обставини,знайди і зафіксуй запасні варіанти.
10.Спитай
себе:”ТИ ГОТОВИЙ ДО
УРОКУ?”’
Дійсно корисні поради, які допоможуть молодому спеціалісту не розгубитись перед уроком
ОтветитьУдалить